Formy zamówienia systemu Bryza w sklepie budowlanym
System rynnowy Bryza możesz skompletować i zamówić w sklepie internetowym ezelazny.pl na dwa sposoby:
TRADYCYJNIE
Samodzielnie kompletujesz elementy systemu rynnowego – wyszukując poszczególne produkty i podając liczbę sztuk przy każdym produkcie z osobna. Jest to sposób dostępny w większości sklepów internetowych, ale w przypadku chęci zamówienia całego systemu rynnowego wymaga od zamawiającego:
- wiedzy na temat potrzebnych elementów,
- sprawdzania poprawności kompletowanych elementów (średnice, kolory itp.).
Jest również bardziej czasochłonny, gdyż wymaga wielokrotnego klikania, przechodzenia ze strony na stronę, w celu wyszukania każdego elementu z osobna.
Ten sposób zamawiania polecamy jedynie w przypadku dobierania kilku brakujących produktów.
Poniżej kilka przykładowych pojedynczych kart produktowych:
Krok 1 – Wybór systemu rynnowego
1.1. Ze strony głównej wybierasz kategorię Systemy rynnowe – z górnego menu „Oferta” lub boksów w głównej części ekranu. Możesz wyszukać również konkretny produkt za pomocą wyszukiwarki.
1.2. Przeklikujesz strukturę menu bocznego – np. jeśli interesują cię produkty dla systemu rynnowego 75 rozwijasz go i klikasz w kategorię – „Bryza 75”.
Krok 2 – Wybór poszczególnych elementów
2.1. Pojawia się lista produktów z której wybierasz interesujące cię pozycje.
2.2. Na karcie produktu wprowadzasz ilość i dodajesz do koszyka. Procedurę powtarzasz dla każdego produktu z osobna.
NOWOCZEŚNIE: SZYBKO, SPRAWNIE I PRZYJEMNIE
Do naszego sklepu ezelazny.pl, dla wygody klientów, wprowadziliśmy nowoczesne rozwiązanie związane z zamawianiem złożonych produktów lub produktów, które są składowymi całego systemu. Takim produktem są między innymi systemy rynnowe Bryza.
Innowacyjność rozwiązania polega na wprowadzeniu zbiorczej karty produktu, w której widoczne i dostępne są wszystkie produkty w ramach danego systemu rynnowego.
Produkty te są dopasowane pod kątem wielkości, ale także pod kątem koloru. Dzięki temu nie ma możliwości złożenia błędnego zamówienia (np. rury o różnych średnicach, czy elementy systemu w różnych kolorach).
Nie musisz szukać produktów, upewniać się czy będą pasować do danego systemu, dobierać kolorów. Wszystkie elementy z danego systemu zgromadzone są w jednym miejscu.
Aby złożyć takie zamówienie należy skorzystać z karty zbiorczej dla każdego produktu, przygotowanej dla wszystkich systemów i wszystkich kolorów.
Takie rozwiązanie dedykujemy osobom, które posiadają projekt domu oraz listę produktów przygotowaną samodzielnie lub przez firmę montującą systemy rynnowe. Nowoczesny system zamówień ułatwi i przyspieszy zakupy, a także pomoże uniknąć błędów.
Poniżej kilka przykładowych kart produktów
Krok 1 – Wybór systemu rynnowego
1.1. Ze strony głównej wybierasz kategorię Systemy rynnowe – z górnego menu „Oferta” lub boksów w głównej części ekranu.
Możesz wyszukać również konkretny system za pomocą wyszukiwarki – wpisując „system rynnowy Bryza”.
1.2. Z bocznego menu możesz wybrać system rynnowy, który cię interesuje klikając w jego nazwę. Możesz również wyszukać systemu w danym kolorze bezpośrednio z listy produktów.
1.3. Po wybraniu systemu z bocznego menu otrzymasz listę kolorów w danym systemie. Z listy produktów wybierasz system w kolorze jaki cię interesuje.
Krok 2 – Kompletowanie
I tutaj największe ułatwienie.
Masz przed sobą kartę zbiorczą wybranego systemu z wszystkimi elementami w danym kolorze i jednakowym rozmiarze. Możesz wybrać wszystkie lub te, które cię interesują.
Wprowadzasz liczbę sztuk do produktów, którymi jesteś zainteresowany, a następnie dodajesz je do koszyka.
Nie musisz wprowadzać ilości przy wszystkich produktach – jedynie przy tych, które są ci potrzebne.
Krok 3 – Złożenie zamówienia
- możesz złożyć zamówienie jako gość lub założyć konto, rejestrując się. Posiadając konto zyskujesz szybki dostęp do statusów i historii zamówień, nie musisz wprowadzać danych przy kolejnych zakupach,
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij „zaloguj się”,
- jeśli nie posiadasz konta wypełnij wymagane pola, wprowadź dane osobowe,
- możesz wybrać opcję wyślij na ten adres, wyślij na inny adres lub załóż konto do późniejszego wykorzystania,
- wybierz metodę dostawy i sposób płatności,
- po wypełnieniu powyższych pól i wybraniu wymaganych opcji zobaczysz podsumowanie zamówienia wraz z sumą całkowitą brutto,
- zapomniałeś dodać produkt, masz możliwość edytowania koszyka,
- kliknięcie „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia. Otrzymasz link do śledzenia statusu zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie (zakładka Moje konto) śledzić status realizacji złożonych zamówień.